Żeby chciało ci się ruszać Programy sportowe w telewizji

Każdy dzień jest szansą na to, by nareszcie rozpocząć czynny tryb życia. Nawet jeżeli masz za sobą parę porażek, nie zniechęcaj się. Skorzystaj z naszych wskazówek i pozwól, ażeby tym razem udało ci się rozpocząć i nie przestać. Jeśli nie wiesz, który sport wybrać, rozpocznij od tego, jakim lubiłeś się zajmować w dziecięctwie. Jeżeli lubiłeś zabawy na świeżym powietrzu, umów się ze znajomymi na partię frisbee, albo zabierz psa na długi spacer. Jeśli bawiło cię pływanie, pójdź na pływalnię. Poczuj tamtą frajdę a także rozkosz płynącą z praktykowania sportu.

program tv
Źródło: pixabay.com
Wypuść z rąk program TV i zacznij od wyznaczania sobie niewielkich celów. Krótkoterminowe do osiągnięcia cele dadzą ci bezlik satysfakcji i pozwolą kroczek po kroczku budować kondycję. Trudno przecież przebiec maraton jeśli wpierw nie zdołasz pokonać biegiem 4 km W śledzeniu sukcesów mogą ci pomóc rozliczne sportowe aplikacje na komórki. Wiele z nich jest gratisowych! Dzięki nim możesz planować treningi, notować odbyty dystans jak też czas wysiłku. Nie trudno o nudę, kiedy za każdym razem wykonujesz ten sam trening.

Na dodatek nudzi się nie wyłącznie twój umysł, ale także ciało, co zachodzi najpóźniej po 6-8 tygodniach. Efekt? Brak postępów, niższe spalanie kalorii, zwolnienie wzmacniania się mięśni. Dlatego modyfikuj ćwiczenia. Jeśli ćwiczysz dla zdrowia i dobrego nastroju, każdy trening może być inny. Wytrzymałość możesz budować na wiele sposobów. Jeżeli ostatni raz ze sportem miałeś do czynienia na znienawidzonych lekcjach WF w podstawówce, masz więcej niż 45 lat albo na stałe przyjmujesz leki, nim rzucisz się w wir treningów, pójdź do lekarza i uzyskaj jego zgodę na podjęcie wysiłku fizycznego. Pamiętaj także, że kluczem do regularnych treningów może być spokojny start. Sprawdź program tv.pl



Jeśli na początku się sforsujesz, chęć na ćwiczenia może przepaść. Toteż zacznij od 3 treningów w tygodniu po 30 minut każdy. Potem stopniowo zwiększaj ilość treningów oraz czas ich trwania. Ruch wymaga energii i przyspiesza metabolizm. Stąd powinieneś zatroszczyć się o to, aby dać ciału właściwe „paliwo”, jakie da ci energię do ćwiczeń oraz pozwoli szybko się po nich zregenerować. Staraj się jadać 3 dania dziennie, jakie możesz dopełnić dwiema przekąskami. Przed treningiem sił dodadzą ci pokarmy bogate w węglowodany, zaś po wysiłku regenerację przyspieszy zestawienie białka z węglowodanami. Postaw na możliwie naturalne produkty a także lekkie dania.

Link1 | Link2 | Link3

Copyright © 2011. All Rights Reserved.