Jak skutecznie promować działalność i jakie są formy reklamy?

Zależnie od rozmiaru przeznaczonego na ten cel budżetu, może to być kupienie pewnej reklamy w gazecie lub radio. Poznanie rodzajów reklamy pozwala zainteresowanym tym tematem firmom dobrać odpowiedni typ reklamy do swojej sytuacji.


Dla przykładu specjaliści do spraw marketingu praktykują podział reklam przez wzgląd na sposób jej demonstracji.


Istnieje więc reklama typu OOH oraz wewnętrzna. Do tego pierwszego rodzaju zaliczają się np. plakaty, reklamy wielkoformatowe, szyldy, bannery czy też neony. Do promocji typu wewnętrznego należą natomiast takie postaci jak: roll-up, stand, kaseton czy też ekran ledowy. Wszystko jest zależne od typu realizowanej przez zainteresowaną spółkę działalności i przeznaczonego na promocję towarów albo świadczeń budżetu. Należy go przemyśleć przed początkiem działań reklamowych przez specjalistów ds. reklamy.




podróż
Źródło: http://sklep-epapierosy.pl/


reklama
Autor: Marco Hamersma
Źródło: http://www.flickr.com


Niektórym firmom wystarczyłaby tylko wizytówka, inne natomiast są zainteresowane reklamowaniem na znacznie większą skalę. W każdym wypadku jednak trzeba troszczyć się o właściwy wizerunek firmy w oczach potencjalnych odbiorców. Wtedy ci będą zachwalać naszą firmę swoim znajomym, co jest najtańszą i jedną z najbardziej skutecznych form reklamy. Taki szeptany marketing działa nie tylko w internecie, lecz także w prawdziwym życiu. Najważniejsza jest dobra opinia, ponieważ zaufanie odbiorców oferty zdobywa się latami. Na szczęście przeróżne formy reklamy można, czy nawet należy łączyć.


I tak możemy posiadać oklejony reklamami samochód i wykupiony czas w telewizji oraz np. bannery w internecie. Im bardziej znacząca skala kampanii reklamowej, tym bardziej znaczące mogą być korzyści.

Link1 | Link2 | Link3

Copyright © 2011. All Rights Reserved.